Аналіз виховної роботи. - Классному руководителю - Каталог файлов - Персональный сайт Здорьевой Инны
  • Заработок в ИНТЕРНЕТЕ
  • П`ятниця, 24.10.2014, 14:17
    Персональний сайт Здор'євої Інни
    Головна | Реєстрація | Вхід
  • Заработать в ИНТЕРНЕТЕ
  • Вітаю Вас Гість | RSS
    Меню сайта
  • Заработай в ИНТЕРНЕТЕ
  • Погода вдома...
    weather.in.ua - погода в Украине - прогноз погоды в Украине на 3 и 5 дней
    ...
    Жми!!

    Мої побажання
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 0
    Користувачів: 1
    NoraLiana
    Головна » Файли » Классному руководителю

    Аналіз виховної роботи.
    27.10.2009, 22:15
    Аналіз виховної роботи у класі за минулий навчальний рік.
    У минулому навчальному році я працювала класним керівником 9 класу. На початку навчального року я визначила мету і завдання для дитячого колективу й для себе як класного керівника. Запланувала продовжити роботу зі зміцнення класного колективу, формуванню в учнів позитивного відношення до його цілей, завдань, діяльності й окремих членів колективу. Також продовжила роботу з виховання в школярів пізнавальних інтересів, активності, самостійності й творчого відношення до навчання й підвищення на цій основі успішності. Для себе визначила завдання в окремих аспектах виховання: 1) зміцнення здоров'я учнів і виховання в них здорового способу життя; 2) формування соціального інтелекту й виховання на цій основі духовності й моральності; 3) виховання поважного відношення до праці, працьовитості; 4) посилення роботи із правового виховання учнів. На мій погляд завдання виконані. Рік видався не простим для всіх, і для батьків, і для вчителів, і для учнів. Проте абсолютно всі учні класу не втратили інтересу до навчання. Говорячи про рівень вихованості учнів класу, безумовно можна сказати, що вони всі добре виховані,немає хамів і грубіянів. Якщо і є зауваження до Хуриленка В. та Рєзнікова І., то не тому, що вони не виховані, а більше позначаються особливості підліткового віку. Більше треба працювати з класним колективом над їхнім естетичним та інтелектуальним розвитком. Фізично розвинені краще дівчата: Варченко М. та Філатова Г, неодноразово займали призові місця з легкої атлетики в районних змаганнях. Виховна робота в класі велася в декількох напрямках, але більше уваги я приділяла правовому вихованню, формуванню соціального інтелекту, розвитку духовності, моральності учнів. Для рішення поставлених завдань було проведено багато заходів: це й класні годинники на різноманітну тематику, бесіди із класом, КВК, випуск стінгазет, плакатів, години спілкування. Особливо хочу відзначити роботу, пророблену для формування соціального інтелекту. Для цього провела цикл занять: «Уроки життя»,«Мужність і боягузтво людини», «Спілкування. Навички спілкування», «Спілкування й повага», «Із труднощів поодинці не вийти». Учні на цих заняттях охоче включалися в бесіду, приводили самі приклади з життя й колективно робили висновки. Школярі вчилися розумно взаємодіяти із соціумом, колективом через розвиток соціального інтелекту. Провела ряд занять по правовому вихованню: „Про звички корисні та шкідливі", „Конституція України - головний закон нашого життя", „Захист прав дитини" (Конвенція про права дитини), Цикл практичних занять “Умій сказати “Ні!”, якщо пригощають наркотиками”. Вся ця робота була спрямована розвитку самостійності учнів, зміцненню дружніх відносин у колективі й розкриттю різних індивідуальних здатностей учнів. Свої відносини з учнями я намагаюся будувати на основі взаєморозуміння, довіри, намагаюся встати на позицію своїх учнів, подивитися на навколишній світ їхніми очами. Клас наш дружний, ми беремо активну участь у всіх загальношкільних заходах і часто посідаємо призові місця. Цього року теж були непогані результати. У проведенні й підготовці заходів більшу частину роботи виконував актив класу, що ми вибрали у вересні місяці. Роботу із класом намагалася будувати, опираючись на актив класу. У класі всі охоплені дорученнями з урахуванням їх інтересів, про пророблену роботу розповідають на класних зборах, все це сприяє розвитку активності, ініціативи й діловитості. Результат: відчувається, що учні міняються в кращу сторону, намагаються стати добріше, поводження їх стає усвідомленим і свідомим. Як було вже сказане, були в нас успіхи, але й невдачі теж. Були й дрібні порушення дисципліни з боку членів класного колективу. І успіхи, і невдачі, як особисті, індивідуальні, так і всього класу аналізувалися на класних зборах, на класних годинах, в індивідуальних бесідах з учнями. Я, як класний керівник, гудила учнів за неварте поводження, направляла бесіду в потрібне русло, допомагала класу підводити підсумки, робити висновки й будувати плани на майбутнє. В індивідуальній роботі з учнями основний упор робила на індивідуальних бесідах з ними, провела дослідження особистості учнів. У процесі роботи були використані наступні діагностичні методики: анкета «От я який!», тест по виявленню темпераменту, анкета «Урок очами учнів" . Роботі з батьками теж приділяла багато уваги, проводила з батьками індивідуальні бесіди, проводила класні батьківські збори . Звичайно, залишається ще багато невирішених проблем і протиріч. Це, по-перше, залишає бажати кращого рівень культури поводження деяких членів класного колективу, по-друге, недостача толерантності у відношенні до навколишніх. Але на те воно й життя, щоб були проблеми й вони вирішувалися. У наступному навчальному році планую працювати над реалізацією виховної програми «Громадянином бути зобов'язаний». Ціль програми – створення умов для формування соціально-активної особистості громадянина й патріота, що володіє почуттям національної гордості, цивільного достоїнства, любові до Батьківщини, готовністю відстоювати її інтереси. Поставлена мета буде забезпечуватися рішенням наступних завдань: · Формуванням в учнів громадянства й патріотизму як найважливіших духовно-моральних і соціальних цінностей. · Вихованням поважного відношення до культурного й історичного минулого країни, до традицій і звичаїв предків. · Вивченням правової й державної систем України, символіки, життя й діяльності видатних особистостей. · Вихованням любові до свого краю, рідної домівки - місцю, де людина народилася й виросла. · Формуванням активної життєвої позиції.
    Категорія: Классному руководителю | Додав: NoraLiana
    Переглядів: 27816 | Завантажень: 1238 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.4/40
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email:
    Код *:
    Форма входу
    Пошук
    Друзі сайту
  • Создать сайт
  • Методичний сайт Ольги Пилипчук
  • УЧИТЕЛЬНИЦА ИНФОРМАТИКИ
  • Форум інформатиків України
  • Михайлівська школа
  • Тельманівщина - мій рідний край
  • Староласпинська школа
  • ЗАРАБОТОК В ИНТЕРНЕТЕ
  • ...

    Украинская Баннерная Сеть
    ...
    Праздники Украины
    Rambler's Top100 Copyright Здор'єва І.В.© 2014 Створити сайт безкоштовно
    COOL.RU - каталог лучших сайтов Каталог лучших сайтов, добавить свой сайт.
    WoWeb.ru - портал для веб-мастера