Характеристика класу. (Зразок) - Классному руководителю - Каталог файлов - Персональный сайт Здорьевой Инны
Суббота, 10.12.2016, 14:43
Персональный сайт Здорьевой Инны
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайта
Погода вдома...
weather.in.ua - погода в Украине - прогноз погоды в Украине на 3 и 5 дней
...
Жми!!

Мої побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 0
Користувачів: 1
NoraLiana
Головна » Файли » Классному руководителю

Характеристика класу. (Зразок)
27.10.2009, 22:05

Характеристика класу

 В 10 класі Михайлівської середньої загальноосвітньої школи навчається 10 учнів. З них шість дівчат та чотири хлопців. Основний колектив сформовано дев’ять років назад, коли учні вперше переступили поріг школи та влилися в лави 1 класу. В цьому році в клас прийшли нові учні:___________________.

 В класі достатньо велика група лідерів: ____________________ (між собою інколи конфліктують). Учні, які користуються повагою в коле­ктиві:  _____________________. Доброзичливо зустріли ________________________. Можливо вони також поповнять ряди лідерів.

Учні охоче беруть участь у громадському житті школи, активно боліючи за власний колектив, прагнучи не відставати від діяльності інших класів. Найменш активними в житті класу та школи є _________________, але на проханням класу та класного керівника, приймають участь у заходах.

Участь у гуртковій роботі:

Футбольна секція: ______________.

Баскетбольна секція: _______________________.

Танцювальний гурток (СБК): _________________.

До вчителів ставляться з повагою, але мене турбує ставлення класу до вчительки української мови та літератури. В відношеннях «учитель – батьки» проблем не має. Працює дієвий батьківський комітет.

За роки навчання учнівський колектив згуртувався. Діти енергійні, жваві, прагнуть якнайшвидше пізнати навколишній світ.

Класний колектив має високий рівень самостійності. Органи самоврядування працюють на достатньому рівні. Десятикласники охоче трудяться, підтримуючи чистоту та порядок на шкільній території й у приміщенні класу.

 Діти ставляться одне до одного зі взаємоповагою, допомагають однокласникам у будь-яких ситуаціях, між школярами нема вагомих суперечок, панує доброзичливість і культура поведінки. Але інколи виникають непередбачувані ситуації, як результат того, що більшість учнів мають виражений холеричний темперамент. Рівень взаєморозуміння достатній, але частіше допомагають тільки друзям, а інколи тільки тоді, коли про це попросять, або коли вимагає вчитель.

Класний колектив, за розумовими здібностями дітей, вважається  достатнього рівня. Мотивацією до навчання є «оцінка», а не «знання». Клас вчиться не розділяючи предмети на легкі та важкі. Хоча особливо захоплюються уроками фізкультури, співів. На уроках уважні, але матеріал уроку сприймають не стовідсотково. Поведінка учнів на уроках врівноважена. Але інколи зухвало поводиться ____________, неуважний та інколи відволікається ____________. Як класний керів­ник, на даний момент, маю на них вплив (після бесід, на деякий час, поведінка сут­тєво змінюється на краще). Рівень уваги класу - достатній, рівень мислення класу посередній, але в останні два роки змінюється суттєво на краще.

 

 Проблема школи – класна проблема
Завдання перед учнівським колективом

Проблеми та задачі над якими потрібно працювати:

 

*    Удосконалювати навчально-виховну роботу в умовах реалізації основних напрямів реформ загальноосвітньої та професійної шкіл.

*    Продовжити роботу по створенню згуртованого та працездатного ко­лективу;

*    Забезпечити виховання позитивних рис характеру: доброта, скром­ність, правдивість, повага до старших, чесність, чемність, почуття колективізму, культуру поведінки, дбайливість, організованість, старанність, рішучість, сміливість тощо;

*    Виявляти творчі здібності учнів та сприяти їх розвитку.

*    Розвивати життєві компетентності учнів

*    Продовжувати працювати над проблемами, поставленими перед школою й учнівським колективом: ”Застосування інноваційних технологій у навчанні”, "Пошук та підтримка обдарованої дитини через диференційований підхід до навчання”, "Формування особистості - громадянина України - на основі впровадження та всебічного розвитку української мови”, "Міцне здоров'я школяра - запорука ґрунтовних знань”.

Здійснювати профорієнтаційну роботу шляхом проведення бесід, зустрічей із батьками - працівниками певних професій - , прищеплювати трудові навички шляхом залучення до праці у повсякденному житті.

Категорія: Классному руководителю | Додав: NoraLiana
Переглядів: 99120 | Завантажень: 1459 | Коментарі: 6 | Рейтинг: 2.5/35
Всього коментарів: 5
5  
СУПЕР! Ятрохи переробила і вийшло просто чудово! ДЯКУЮ!!!

4  
За новими правилами правопису можна вживати "на українській мові"

3  
привет

2  
добре

1  
дуже хороша характеристика

Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
  • Методичний сайт Ольги Пилипчук
  • УЧИТЕЛЬНИЦА ИНФОРМАТИКИ
  • Форум інформатиків України
  • Михайлівська школа
  • Тельманівщина - мій рідний край
  • Староласпинська школа
  • ...

    Украинская Баннерная Сеть
    ...
    Праздники Украины
    Rambler's Top100 Copyright Здор'єва І.В.© 2016
    COOL.RU - каталог лучших сайтов Каталог лучших сайтов, добавить свой сайт.
    WoWeb.ru - портал для веб-мастера