На цій сторінці будуть розміщенні матеріали з досвіду роботи по проведенню ДПА з інформатики в 2008-2009 н.р., а також щоденник роботи над проектами в цьому навчальному році, необхідна документація. Можливо це допоможе ВАМ, колеги, при організації данної роботи.
Виходячи з того, що творчий проект може використовуватися як одна з форм підсумкової атестації учнів з інформатики, три випускниці нашої школи працювали над проектами на протязі 2008-2009 навчального року і захистили їх на державній підсумковій атестації.
Були створені наступні проекти: База даних «Шкільна бібліотека. Художній фонд шкільної бібліотеки», база даних «Шкільна музейна кімната» та збірка мультимедійних презентацій на тему «Глобальні проблеми людства» , у яку ввійшли такі презентації:
"Проблема війни і миру", "Забруднення води", "Тероризм", "Парниковий ефект", "Катастрофа на Чорнобильській АЕС", "Екологічні проблеми Азовського моря". |
Державну підсумкову атестацію у формі захисту учнівської роботи зі створення прикладного програмного забезпечення можуть обирати учні, які виявили особливий інтерес до предмета та мають з інформатики навчальні досягнення високого рівня (10, 11, 12 балів).
Створенi учнями пiд керiвництвом вчителя програмнi засоби для забезпечення комп'ютерної пiдтримки навчально-пiзнавальної дiяльностi учнiв при вивченнi рiзних предметiв i поданi до захисту на предмет державної пiдсумкової атестацiї, можуть поповнити шкiльний фонд педагогiчних програмних засобiв.
Роботу учнiв над створенням програмного засобу та поточне оцiнювання дiяльностi учнiв слiд органiзувати за таким планом:
Номер п/п | Заходи | Термін виконання |
1 | Вибір теми, визначення мети та виду роботи | до 1 грудня |
2 | Підбір та аналіз необхідних інформаційних джерел | |
3 | Створення сценарію, розробка інтерфейсу програмного засобу | |
4 | Розробка алгоритму | до 1 січня |
5 | Опис програми за розробленим алгоритмом (наповнення інформацією структурних елементів) | до 15 лютого |
6 | Налагодження тестування програмного засобу | до 15 березня |
7 | Експериментальна перевірка роботи програмного засобу та впровадження в навчальний процес | до 1 травня |
8 | Оформлення роботи | до 15 травня |
9 | Рецензування роботи | до 25 травня |
10 | Попередній розгляд учнівських робіт атестаційною комісією | до 30 травня |
11 | Презентація роботи та її захист | за розкладом навчального закладу |
Теми проектів до державної підсумкової атестації у формі захисту учнівської роботи
на 2009-2010 навчальний рік по Михайлівській СЗШ
1 |
Електроний підручник "Функції" |
Лисенко Ольга |
2 |
Бурмак Ганна | |
3 |
Сімонова Анастасія |
Державна підсумкова атестація у формі захисту учнівських робіт з інформатики в 2009-2010 навчальному році відміняється!!!
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2009/2010 навчальному році
...Підсумкова контрольна робота з інформатики проводитися у тестовій формі (бланкове або комп’ютерне тестування) за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики. 11 клас». Авт. Бодрик О.О., Захар О.Г., Потапова Ж.В. —Х.: Ранок, 2010 р.
Кожен варіант контрольної роботи складається з трьох частин, що відрізняються за складністю та формою тестових завдань.
У першій частині запропоновано 12 завдань з вибором однієї правильної відповіді, що відповідають початковому і середньому рівням навчальних досягнень учнів. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в бланку відповідей указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь (зразок бланка і правила його заповнення наведено в кінці посібника). При цьому учні не наводять міркування, що пояснюють їх вибір. Правильне розв’язання кожного завдання цієї частини №№1–12 оцінюється одним балом.
Друга частина підсумкової роботи складається із 6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Завдання відповідають середньому та достатньому рівню навчальних досягнень і вважаються виконаними правильно, якщо в бланку відповідей записана правильна відповідь. Правильне розв’язання кожного із завдань №№ 13–18 цієї частини оцінюється двома балами.
Третя частина підсумкової роботи складається із 3 практичних завдань, що відповідають достатньому і високому рівню навчальних досягнень. Виконання завдань третьої частини передбачає використання комп’ютерної техніки. Правильність виконання завдань третьої частини оцінює вчитель відповідно до критеріїв оцінювання. Правильне розв’язання кожного із завдань №№19–21 оцінюється чотирма балами.
Вчитель може запропонувати учням як бланкове, так і комп’ютерне тестування.
На виконання завдань підсумкової контрольної роботи відводиться 60- 90 хвилин.