І тільки
той , у кого серце чуле,
Хто знає, бережне минуле
І вміє шанувать сучасне,
– Лиш той майбутнє вивершить прекрасне!
Хто знає, бережне минуле
І вміє шанувать сучасне,
– Лиш той майбутнє вивершить прекрасне!
Народ, молодь якого не
пам'ятає минулого своєї Батьківщини,не має майбутнього.Таку
гіпотезу висунули ми, приступаючи до роботи над проектом «Гідні СЛАВИ!» до 65-річниці перемоги над фашизмом.
Маючи можливість використовувати персональний комп’ютер у виховному процесі, намагаємося досягти максимального використання інформаційних технологій. Підлітки мають зрозуміти, що ПК є могутнім засобом пропаганди одвічних людських цінностей, які акумулювалися поколіннями нашого українського народу.
Поєднання сучасного і історичного минулого, можливість дізнатися про Велику Вітчизняну війну в своєму селі та районі, узагальнити і порівняти свої знання, вчитися збирати та аналізувати інформацію, робити дослідження — все це здійснено при роботі в проекті. Одним з важливих ефектів такого виду роботи стала спільна творча діяльність учнів і батьків. Всі учні 10 класу мали чітко визначені обов’язки і кожний представляв свою роботу на певному етапі реалізації проекту.
(Вебпрезентація проекту)
Мета проекту:
Маючи можливість використовувати персональний комп’ютер у виховному процесі, намагаємося досягти максимального використання інформаційних технологій. Підлітки мають зрозуміти, що ПК є могутнім засобом пропаганди одвічних людських цінностей, які акумулювалися поколіннями нашого українського народу.
Поєднання сучасного і історичного минулого, можливість дізнатися про Велику Вітчизняну війну в своєму селі та районі, узагальнити і порівняти свої знання, вчитися збирати та аналізувати інформацію, робити дослідження — все це здійснено при роботі в проекті. Одним з важливих ефектів такого виду роботи стала спільна творча діяльність учнів і батьків. Всі учні 10 класу мали чітко визначені обов’язки і кожний представляв свою роботу на певному етапі реалізації проекту.
(Вебпрезентація проекту)
• виховання патріотичних почуттів у підлітків через залучення до вивчення історії своєї родини, її причетності до історії країни.
• виховання у дітей поваги до родини, вивчення свого родоводу, причетності до діяльності дідів-прадідів, розуміння, що їм творити майбутнє держави;
• поглибити знання учнів про героїчне минуле нашого народу, допомогти усвідомити велич подвигу у Вітчизняній війні, виховувати в учнів шану і повагу до тих, хто ціною свого життя здобув перемогу.
• Знайомство з героїчними сторінками історії нашої країни та краю.
• Формування уявлень про військовий обов’язок і вірність Батьківщині.
• розвиток у учнів інтересу до творчої роботи через вживання сучасних технологій – метод проекту. Завдання проекту:
• творча самореалізація учнів в проектній діяльності,
• активізація пізнавального інтересу учнів до вивчення історії своєї країни, малої батьківщини, її героїчного минулого;
• вдосконалення навиків роботи з книгою, комп’ютером та Інтернетом,
• виявлення здібних учнів і розвиток у них інтересу до творчої роботи,
• розвиток між предметної інтеграції
Актуальність даного проекту:
1. Спрямованість на реалізацію:
• Всеукраїнської молодіжної акції «Пам’ятати. Відродити. Зберегти»
• програми військово-патріотичного виховання підростаючого покоління, присвяченої 65-тій річниці перемоги над німецько-фашистськими загарбниками, 2. Проектна діяльність сприяє усуненню проблеми мотивації дітей до навчання, поліпшення якості знань і розвитку творчих здібностей дітей. 3. Продукт проекту має практичне вживання в учбово-виховній діяльності класу і школи.
Очікувані результати і передбачуваний продукт проекту:
• Активізація пізнавального інтересу учнів до історії свого краю;
• Підвищення інтелектуального рівня дітей;
• Формування громадянської культури учнів .
• Забезпечення стабільних потреб і навиків роботи з книгами, комп’ютером, Інтернетом;
• Формування умінь практичного і творчого використання знань в учбово-виховній діяльності;
• Створення web- презентації на тему «Тельманівський район та Донецька область в роки війни», «Герої, що жили в моєму селі», «Історія Великої Перемоги у пам’яті моєї родини», які матимуть практичне вживання для проведення бібліотечних уроків, масових заходів, виховних годин.
• Створення мультимедійної презентації на тему «Пам'ять!.. Тельманівський район в роки війни» , яка матиме практичне вживання в проведені вечору-реквієму до Дня Великої Перемоги.
• Оформлення тематичної виставки із зібраних матеріалів «Велика Вітчизняна війна у нашому районі» із запрошенням на неї ветеранів, членів їх родин, представників громадськості.
• створення банку відеоматеріалів та фото матеріалів на тему «Велика Вітчизняна війна» на електронних носіях для використання при проведення бібліотечних уроків, масових заходів, виховних годин. Здійснення проекту.
• пошукова робота учнів разом зі своїми батьками, дідусями, бабусями, близькими та далекими родичами;
• відвідування ветеранів ВВВ, їх вдів, родичів для розмови про події війни і їх впливу на долю населеного пункту, військову історію регіону;
• пошук людей, які працювали в тилу, допомагали під час війни, розмова з ними та запис цікавих фактів;
• дослідницька робота у місцевому архіві, бібліотеці, історичному музеї тощо для збору інформації;
• зустрічі зі старожилами міста (села);
• збір фотокарток, відеоматеріалів, архівних матеріалів, вирізок зі старих газет, предметів часів війни;
• пошук місць, які постраждали під час війни і збір інформації про них;
• складання переліку пам’ятних знаків, які є у селі, районі;
• пошук і збір інформації про людей, які поховані там, чи на чию честь встановлено пам’ятний знак;
• обробка інформації та складання і оформлення творчого звіту (веб-сторінки) про пророблену роботу за напрямком: «Велика Вітчизняна війна у моєму селі, районі»