Пятница, 29.03.2024, 10:47
Персональный сайт Здорьевой Инны
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайта
Погода вдома...
weather.in.ua - погода в Украине - прогноз погоды в Украине на 3 и 5 дней
...
Жми!!

Мої побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 0
Користувачів: 1
NoraLiana
Головна » Файли » Інформатика

Бінарний урок з алгебри та інформатики.
02.01.2010, 11:48
Урок алгебри. 9 клас.
 Тема уроку: Квадратична функція, її графік та властивості.
Мета уроку: Систематизувати вміння та навички побудови графіка квадратичної функції та дослідження квадратичної функції; вдосконалити вміння побудови графіків за допомогою комп’ютера; розвивати вміння працювати в групі, навички самооцінювання.
Тип уроку: бінарний.
Обладнання: картка самооцінки, роздатковий матеріал, картка з тестовими завданнями, комп’ютерний супровід уроку (слайди), комп’ютерний клас, ППЗ Microsoft Excel, Advanced Grapher, Gran2D, картка для практичної роботи з ППЗ, картка з домашнім завданням.
Структура уроку.
I. Організаційний момент.
 II. Перевірка засвоєння питань теорії (Аукціон теоретичних понять).
III. Перевірка засвоєння знань і навичок учнів, здобутих на попередніх уроках.
IV. Робота з прикладним програмним забезпеченням для побудови графіків функцій.
V. Підсумок уроку.
VI. Домашнє завдання.
Хід уроку.
 I. Організаційний момент.
Постановка мети уроку. Епіграф до уроку. Знайомство з карткою самооцінки (додаток 1) Рефлексія початку уроку. Мотивація.
Епіграф "Графік – це лінія, що говорить, яка може про багато що розповісти” М.Б.Балк
II. Перевірка засвоєння питань теорії (Аукціон теоретичних понять).
Працюють групою. Самооцінка своєї роботи на цьому етапі.
III. Перевірка засвоєння знань і навичок учнів, здобутих на попередніх уроках.
1. Тестова самостійна робота (додаток 2). Перевірка і оцінювання за ключовим словом.
2. Актуалізація опорних знань. Методи побудови графіка квадратичної функції. Самооцінка.
3.Побудова графіків квадратичних функцій за допомогою шаблонів або простих перетворень. Актуалізація.
Спільна робота в групі.
Завдання: Побудуйте наступні графіки функцій, використовуючи шаблон параболи у=х2.
= (х – 2)2+3
2у = х2 – 5
3у = – (х +2)2
4у = – (х – 3)2+4
5у = х2 – 2х+2
6у = – х2 – 6х – 11
Перевірка з а слайдом. Самооцінка.
4. Побудова графіків квадратичних функцій за допомогою алгоритму побудови. Актуалізація. Спільна робота в групі.
Завдання: Побудуйте графік функції у=-2х2-4х+3.
Спільне дослідження даної функції. Самооцінка.
IV. Робота з прикладним програмним забезпеченням для побудови графіків функцій.
1. Правила техніки безпеки при роботі з комп’ютером.
2. Постановка задачі. Актуалізація.
3. Знайомство з завданням практичної роботи (додаток 3).
4. Виконання учнями практичної роботи. V. Підсумок уроку.
Само оцінювання за карткою. Рефлексія уроку.
VI. Домашнє завдання ( на картці). Підготуватися до самостійної роботи за таблицею „Знай, умій”,
вправи з збірника завдань для державної підсумкової атестації, завдання на випередження : Картка з домашнім завданням:
Категорія: Інформатика | Додав: NoraLiana
Переглядів: 5449 | Завантажень: 0 | Коментарі: 5 | Рейтинг: 3.0/4
Всього коментарів: 2
1 Eis  
0
Добрий день. Дякую за такий хороший матеріал.

2 NoraLiana  
0
Дуже дякую за відгук.

Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
  • Методичний сайт Ольги Пилипчук
  • УЧИТЕЛЬНИЦА ИНФОРМАТИКИ
  • Форум інформатиків України
  • Михайлівська школа
  • Тельманівщина - мій рідний край
  • Староласпинська школа
  • ...

    Украинская Баннерная Сеть
    ...
    Праздники Украины
    Rambler's Top100 Copyright Здор'єва І.В.© 2024
    COOL.RU - каталог лучших сайтов Каталог лучших сайтов, добавить свой сайт.
    WoWeb.ru - портал для веб-мастера