Урок алгебри. 9 клас.
Тема уроку: Квадратична функція, її графік та властивості.
Мета уроку: Систематизувати вміння та навички побудови графіка квадратичної функції та дослідження квадратичної функції; вдосконалити вміння побудови графіків за допомогою комп’ютера; розвивати вміння працювати в групі, навички самооцінювання.
Тип уроку: бінарний.
Обладнання: картка самооцінки, роздатковий матеріал, картка з тестовими завданнями, комп’ютерний супровід уроку (слайди), комп’ютерний клас, ППЗ Microsoft Excel, Advanced Grapher, Gran2D, картка для практичної роботи з ППЗ, картка з домашнім завданням.
Структура уроку.
I. Організаційний момент.
II. Перевірка засвоєння питань теорії (Аукціон теоретичних понять).
III. Перевірка засвоєння знань і навичок учнів, здобутих на попередніх уроках.
IV. Робота з прикладним програмним забезпеченням для побудови графіків функцій.
V. Підсумок уроку.
VI. Домашнє завдання.
Хід уроку.
I. Організаційний момент.
Постановка мети уроку. Епіграф до уроку. Знайомство з карткою самооцінки (додаток 1) Рефлексія початку уроку. Мотивація.
Епіграф "Графік – це лінія, що говорить, яка може про багато що розповісти” М.Б.Балк
II. Перевірка засвоєння питань теорії (Аукціон теоретичних понять).
Працюють групою. Самооцінка своєї роботи на цьому етапі.
III. Перевірка засвоєння знань і навичок учнів, здобутих на попередніх уроках.
1. Тестова самостійна робота (додаток 2). Перевірка і оцінювання за ключовим словом.
2. Актуалізація опорних знань. Методи побудови графіка квадратичної функції. Самооцінка.
3.Побудова графіків квадратичних функцій за допомогою шаблонів або простих перетворень. Актуалізація. Спільна робота в групі. Завдання: Побудуйте наступні графіки функцій, використовуючи шаблон параболи у=х2.
1у = (х – 2)2+3 2у = х2 – 5 3у = – (х +2)2 4у = – (х – 3)2+4 5у = х2 – 2х+2 6у = – х2 – 6х – 11 Перевірка з а слайдом. Самооцінка.
4. Побудова графіків квадратичних функцій за допомогою алгоритму побудови. Актуалізація. Спільна робота в групі. Завдання: Побудуйте графік функції у=-2х2-4х+3. Спільне дослідження даної функції. Самооцінка.
IV. Робота з прикладним програмним забезпеченням для побудови графіків функцій.
1. Правила техніки безпеки при роботі з комп’ютером.
2. Постановка задачі. Актуалізація.
3. Знайомство з завданням практичної роботи (додаток 3).
4. Виконання учнями практичної роботи. V. Підсумок уроку. Само оцінювання за карткою. Рефлексія уроку.
VI. Домашнє завдання ( на картці). Підготуватися до самостійної роботи за таблицею „Знай, умій”,
вправи з збірника завдань для державної підсумкової атестації, завдання на випередження : Картка з домашнім завданням:
|