МЕТА ВИХОВНОЇ РОБОТИ: ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ДУХОВНОЇ ЖИТТЄВО КОМПЕТЕНТНОЇ ОСОБИСТОСТІ, ЯКА УСПІШНО САМОРЕАЛІЗУЄТЬСЯ В СОЦІУМІ ЯК ГРОМАДЯНИН, СІМ’ЯНИН, ПРОФЕСІОНАЛ.
ЦЕНТР ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ – ДИТИНА ЯК ЦІННІСТЬ
ОСНОВНА ПРОБЛЕМА У ВИХОВАННІ – ПРОБЛЕМА ДУХОВНОСТІ
ЗАВДАННЯ – ВИРОБИТИ, ОКРЕСЛИТИ, ВИЗНАЧИТИ ШЛЯХИ, ЗАСОБИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ПЕВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ЗНАНЬ, УМІНЬ, ПРИЩЕПИТИ І РОЗВИНУТИ ПЕВНІ ЯКОСТІ, ЗДАТНОСТІ, РИСИ ХАРАКТЕРУ І ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТСТІ, ДОЛУЧИТИ ЇЇ ДО ЦІННОСТЕЙ, ДО КУЛЬТУРИ ЗАДЛЯ ЇЇ РОЗВИТКУ, ВДОСКОНАЛЕННЯ, А ТАКОЖ ВДОСКОНАЛЕННЯ СЕРЕДОВИЩА ТА СУСПІЛЬСТВА.
ПРІОРИТЕТИ У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕССІ
- Формування життєвих компетентностей особистості на засадах морально-духовної культури;
- Самовиховання, саморозвиток, самовдосконалення особистості;
- Цілеспрямоване виховання;
- Створення умов для вільного вибору своєї світоглядної позиції...(Детальніше в архіві)
|