Вторник, 16.04.2024, 09:20
Персональный сайт Здорьевой Инны
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайта
Погода вдома...
weather.in.ua - погода в Украине - прогноз погоды в Украине на 3 и 5 дней
...
Жми!!

Мої побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 0
Користувачів: 1
NoraLiana
Головна » Файли » Роботи учнів

База даних «Музейна кімната»
17.11.2009, 22:08
План роботи
Вступ:
ü Обґрунтування вибору теми;
ü Актуальність теми;
ü Мета роботи;
ü Задачі роботи.
Основна частина
I. Коротка історична довідка.
Створення комп’ютерного класу.
Створення музею.
II. Про Microsoft Office Access 2007 і як вона пов’язана з музейною кімнатою.
Завершення:
ü висновки зроблені у результаті проведеної роботи.
Список використаної літератури.
 
Вступ
Кожна школа нашого району має розвинені комп’ютерні технології, по одному і навіть більше комп’ютерних класів. Наша школа також має свій сучасний комп’ютерний клас. Тому педагогічний колектив вирішив, що можна зробити інвентаризацію шкільної музейної кімнати, так як експонатів більшає. Звісно є спеціальні книги реєстру у яких записані всі експонати, але це вже давно застарілий метод, тому я гадаю, що моя робота полегшить «життя», керівнику музейної кімнати. По-перше таким чином комп’ютерні технології будуть приймати участь у шкільному житті. По-друге учні або вчитель, які постійно цікавляться нашим музеєм, його експонатами можуть без проблем проглянути все, що потрібно на комп’ютері не тільки фото але й опис того чи іншого експонату.
Актуальність роботи полягає в том, що розвиток техніки не стоїть на місці і ми не можемо встигнути за її постійними відкриттями нових технологій. Але ми не можемо не звертати на це увагу і маємо право «наздоганяти» і користуватися тим, чим нам дозволяє становище.
Мета моєї роботи – це виведення школи на інший рівень сучасності на більш високий рівень. Зараз я роблю БД музейної кімнати, а раптом після мене почнуть інвентаризувати шкільні меблі, зроблять БД робітників, учнів, спортивних знарядь. Я гадаю, що це буде маленький поштовх для ще більшого розвитку школи.
Задачі роботи:
1. Інвентаризація «Музейної кімнати»;
2. Втілення техніки у шкільне життя;
3. Більш глибше розкрити властивості і можливості програми Microsoft Office Access 2007 База даних;
4. Розробка сучасної бази даних музейних експонатів;
5. Захист і доведення того, що моя робота дійсно корисна для школи і актуальна.;
Комп’ютери в нашій школі з’явилися ще у 2001 році, але на той час їх було всього шість і вони були завезені до нас з іншої школи. Згодом, вже у 2008 році, нам завезли сім сучасних комп’ютерів, принтер і т. д. Звісно керівництво школи було задоволене. Тепер діти ходили на уроки інформатики, як на свято їм було цікаво все, що не запропонує викладач Здор’єва Інна Володимирівна. В свою чергу Інна Володимирівна до кожного уроку готувала щось цікаве, що могло б не тільки розважати учнів, а й було корисне в подальшому. Ось наприклад, стандартні програми, з якими і працювати цікаво і в той самий час вони знадобляться учням коли ті стануть студентами. Наприклад: Документ Microsoft Office Word, Презентація Microsoft Office PowerPoint, Аркуш Microsoft Office Excel, Microsoft Office Access 2007 База даних.
У 2007 році у нашій школі почав працювати музей. І ось уже два роки він накопичує пам’ятки минулого. Музей зберігає в собі багато речей з минулого, які дуже багато значать для окремих людей. Музей поділений на чотири відділи:
1. Михайлівська ЗОШ минуле і теперішнє.
2. с. Михайлівка у роки Великої вітчизняної війни.
3. Куточок присвячений Павлу Польшину – учаснику війни в Афганістані.
4. Куточок хліба.
У нашому музеї можна побачити купу цікавого все від маленького дзвіночка і до військових форм наших солдатів. Але з кожним роком експонатів все більшає і більшає, все більше і більше людей добровільно принос ять речі чи то загинувши воїнів, чи то свої альбоми шкільних років. Тому зробивши БД «Музейної кімнати», можна буде без проблем слідкувати і не втратити не єдиного експонату, які є дуже дорогими для нашої школи.
Кожна фотографія, кожна картина, аплікація, чи то гільза від кулемета, чи то патрон з автомату: для кожного у цьому музеї є щось таке, що могло б зачепити душу, накликати спогади чи то сумні, чи то веселі, неважливо, головне, що музей було створено у любові і злагоді.
Свою роботу я розробила за допомогою програми Microsoft Office Access 2007 База даних.(БД).
База даних (БД) - це структурована сукупність взаємопов’язаних даних певної предметної області (реальних обєктiв, процесів, явищ тощо).
Приклади:
БД щодо наявностіi медикаментiн; БД у системi розкладу лiтакiв поїздiв або БД продажу квитків транспорту; БД документів учнів школи, картотека відліку кадрів або в бібліотеці тощо.
Поява комп’ютерної техніки підвищила ефективність роботи з базами даних. Доступу до даних та керування ними відбувається в середовищi спеціального програмного пакету системи управління базами даних (СУБД).
СУБД - це програма, за допомогою якої здійснюється збереження, обробка та пошук інформації в базах даних. За структурою організації інформації в БД розрізняють такі моделі баз даних: ієрархічна, мережева та реляційна.
Ієрархічна модель бази даних. Ця модель являє собою структуруданих, які впорядковані за підляганням від загального до конкретного нагадує «дерево» (граф), тому має такі самі параметри: рівень, вузол, зв’язок. Модель працює за таким принципом: кілька вузлів нижчого рівня з’єднуються за допомогою зв’язку з одним вузлом вищого рівня. Ієрархічна модель бази даних має такі властивості: кілька вузлів нижчого рівня пов’язані тільки з одним вузлом вищого рівня; дерево ієрархії має тільки одну вершину, що не підлягає іншій;кожний вузол має власне ім’я, є тільки один маршрут вiд вершини дерева (кореневого вузла) до будь-якого вузла структури. Мережева модель бази даних. Загальним виглядом вона схожа на ієрархічну. Має такі самі складові структури, вирізняється характеромвідношення між ними. Між елементами структури довільний, не обмежений кількістю елементів –зв'язок.
Реляційна модель бази даних. (Походження назви від латинського слова relation –відношення). Модель побудована на взаємовідношеннях між складовими структури. Являє собою одну таблицю або сукупність взаємопов’язаних двовимірних таблиць. Реляційна модель створена на основі двовимірної таблиці.
Рядок таблиці - це запис що містить інформацію про окремий об’єкт таблиці (один учень). Структура записів однакова; сукупність елементів даних, із яких складається запис, називається полем. Інформація запису знаходиться в полях. Поле таблиці – це колонка таблиці. Однакові записи в таблиці не допускаються. Оскільки в одних записах є одні й ті самі поля, їм надають унікальні імена ( прізвище учня, ім’я учня …). Поле має бути однорідним за типом за всіма записами у колонці ( або текстові дані, або числові тощо). Реляційна модель однієї бази даних, як правило, містить декілька таблиць, зв'язок між якими здійснюється за допомогою спеціального поля – ключа.
Висновки
Вивчивши і розглянувши свою роботу, можна зробити висновки. На мою думку створена мною БД допоможе музею працювати ще краще, ще ефективніше. Поява нових експонатів буде тільки втішати завідуючу музейної кімнати, Глушко Раїсу Іллівну, яка з радістю буде доповнювати вже почату мною БД.
Я сподіваюсь, що моєю роботою зацікавляться також учні нашої школи, яким буду цікаво оглянути музей в електронному вигляді. І в подальшому дехто з них навіть наважиться здати екзамен з інформатики.
Категорія: Роботи учнів | Додав: NoraLiana
Переглядів: 3103 | Завантажень: 250 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 1
1 Elencehaill  
0
test

Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
  • Методичний сайт Ольги Пилипчук
  • УЧИТЕЛЬНИЦА ИНФОРМАТИКИ
  • Форум інформатиків України
  • Михайлівська школа
  • Тельманівщина - мій рідний край
  • Староласпинська школа
  • ...

    Украинская Баннерная Сеть
    ...
    Праздники Украины
    Rambler's Top100 Copyright Здор'єва І.В.© 2024
    COOL.RU - каталог лучших сайтов Каталог лучших сайтов, добавить свой сайт.
    WoWeb.ru - портал для веб-мастера